Magical world
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Magical world

Ontdek de magie van de 4 elementen.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Disc.] Huisdieren

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Kaiko

Kaiko


Man Aantal berichten : 34
Leeftijd : 31
Registration date : 15-04-08

Magical Profiel
Partner: Soraya
Leeftijd: 21
Element: Vuur

[Disc.] Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: [Disc.] Huisdieren   [Disc.] Huisdieren Icon_minitimevr apr 18, 2008 7:51 pm

Ik vind het irritant dat sommigen dieren hebben, in deze RPG.
Als je in een gevecht geraakt, ben je met een huisdier in het voordeel.


Stelling:
Huisdieren moeten weg. Of in gevechten mag je je huisdier niet gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumia

Sumia


Vrouw Aantal berichten : 5
Registration date : 18-04-08

Magical Profiel
Partner: -
Leeftijd: 19
Element: Vuur

[Disc.] Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Disc.] Huisdieren   [Disc.] Huisdieren Icon_minitimevr apr 18, 2008 7:53 pm

Ik heb een paard. Maar die betrek ik niet in een gevecht. Da's oneerlijk. Ik zeg ja,Huisdieren mogen niet in een gevecht worden deelgenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caiaphas

Caiaphas


Aantal berichten : 36
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kairi
Leeftijd: 19 Jaar
Element: Vuur

[Disc.] Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Disc.] Huisdieren   [Disc.] Huisdieren Icon_minitimevr apr 18, 2008 7:53 pm

Pfff..Dit forum is er net en nu al weer gezeur. Ik stel voor dat geoon iedereen een huisdier neemt. Dan is iedereen gelijk want je ka zelf kiezen wat voor een je neemt.
[Volgensmij bedoel ej rijdier, niet?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiko

Kaiko


Man Aantal berichten : 34
Leeftijd : 31
Registration date : 15-04-08

Magical Profiel
Partner: Soraya
Leeftijd: 21
Element: Vuur

[Disc.] Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Disc.] Huisdieren   [Disc.] Huisdieren Icon_minitimevr apr 18, 2008 7:57 pm

Caiaphas schreef:
Pfff..Dit forum is er net en nu al weer gezeur. Ik stel voor dat geoon iedereen een huisdier neemt. Dan is iedereen gelijk want je ka zelf kiezen wat voor een je neemt.
[Volgensmij bedoel ej rijdier, niet?]


Nou... Nee... Geen gezeur... Je bent zonder een Hagedis, Pegasus, Feniks of voor mij part een kip, in het nadeel als de ander dat wel heeft.

En nee, ik bedoel een huisdier Wink


Ook verwacht ik, dat als ik normaal een discussie start, er ook normaal gereageerd word.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya
Admin
Soraya


Vrouw Aantal berichten : 76
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kaiko
Leeftijd: 19
Element: Water

[Disc.] Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Disc.] Huisdieren   [Disc.] Huisdieren Icon_minitimevr apr 18, 2008 8:00 pm

Het is inderdaad vroeg om nú al een discussie te starten,maar daar gaat het niet om. Dus daar zeur ik niet om. Je kan het altijd laten weten als je een stelling hebt. En in dit geval is huisdieren betrekken inderdaad geen punt bij een gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical-world.actieforum.com
Caiaphas

Caiaphas


Aantal berichten : 36
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kairi
Leeftijd: 19 Jaar
Element: Vuur

[Disc.] Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Disc.] Huisdieren   [Disc.] Huisdieren Icon_minitimevr apr 18, 2008 8:01 pm

Kaiko schreef:
Caiaphas schreef:
Pfff..Dit forum is er net en nu al weer gezeur. Ik stel voor dat geoon iedereen een huisdier neemt. Dan is iedereen gelijk want je ka zelf kiezen wat voor een je neemt.
[Volgensmij bedoel ej rijdier, niet?]


Nou... Nee... Geen gezeur... Je bent zonder een Hagedis, Pegasus, Feniks of voor mij part een kip, in het nadeel als de ander dat wel heeft.

En nee, ik bedoel een huisdier Wink


Ook verwacht ik, dat als ik normaal een discussie start, er ook normaal gereageerd word.

Man je doet alsof je mod bent, Volgensmij alleen omdat ej hier op het forum met Soraya hebt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaiko

Kaiko


Man Aantal berichten : 34
Leeftijd : 31
Registration date : 15-04-08

Magical Profiel
Partner: Soraya
Leeftijd: 21
Element: Vuur

[Disc.] Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Disc.] Huisdieren   [Disc.] Huisdieren Icon_minitimevr apr 18, 2008 8:05 pm

Mag dit forum alsjeblieft dicht?


Ik heb Soraya nog nooit persoonlijk gesproken, dus stfu. *Overtreding ''Geen gescheld'' We herinneren je eraan dat je niet mag schelden dus ook niet mer 'Sh*t The f*ck up' We ontdekken en ontrafelen alles.* Edited by Sumia. Woensdag edidet by Soraya
Ook vind ik het een beetje raar wat je nu zegt, ik begin een normale discussie, en je begint meteen met modder te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitsune
Admin
Kitsune


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: -
Leeftijd: 13
Element: Lucht

[Disc.] Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Disc.] Huisdieren   [Disc.] Huisdieren Icon_minitimevr apr 18, 2008 8:12 pm

MAN, dit forum is er net en nu al krijgen we dat 'hij word voorgetrokken' of 'jij voelt je daar en daar om beter' gezeik Rolling Eyes Huisdieren bij een gevecht betrekken is niet echt een punt Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya
Admin
Soraya


Vrouw Aantal berichten : 76
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kaiko
Leeftijd: 19
Element: Water

[Disc.] Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Disc.] Huisdieren   [Disc.] Huisdieren Icon_minitimevr apr 18, 2008 8:13 pm

Oke we gaan dus nu ontopic. Ik heb nu niet direct al zin in ruzie dus slotje . *Gooit met Slot* Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical-world.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Disc.] Huisdieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Disc.] Huisdieren   [Disc.] Huisdieren Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Disc.] Huisdieren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magical world :: Algemeen :: Overleg-
Ga naar: