Magical world
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Magical world

Ontdek de magie van de 4 elementen.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}

Ga naar beneden 
+6
Sadoer
Lyon
Mart
Caiaphas
Toph
Soraya
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Soraya
Admin
Soraya


Vrouw Aantal berichten : 76
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kaiko
Leeftijd: 19
Element: Water

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom's Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 9:28 pm

]Magical World Organiseert in Zwolle een ''Winkeldagje in de wereldstad''.
Er zijn veel winkel's in Emmeloord. Het progamma gaat als volgt.



Om 11 Uur is iedereen aanwezig bij Scapino vlak bij het begin.
We beginnen om ergens eens wat te drinken met wat lekker's erbij.
We leren elkaar beter kennen.

Daarna is de gelegenheid op te splitsen in groepjes om verscheidene winkel's bij langs te gaan.
Om 1 uur gaan we lunchpauze houden. Dit doen we bij de koepel midden in de stad. Zorg voor eigen Lunchpakket.
Om 3 uur is de gelegenheid wat te drinken en iets lekker's erbij te kopen [Bakker Bart wel te verstaan]
Om 5 uur gaan we ergens eten.
Om 6 uur zal de meeting afgelopen zijn.


Wie gaan er (Zeker) mee:

Soraya
Mylana
Caiaphas

Mischien:


Laatst aangepast door Soraya op za mei 03, 2008 1:14 pm; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical-world.actieforum.com
Toph

Toph


Vrouw Aantal berichten : 14
Leeftijd : 29
Woonplaats : vollenhove
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: -
Leeftijd: 16
Element: Aarde

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 9:29 pm

ik kan meschien wel mee ik zal het wel ff vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasyworld.actieforum.com/index.htm
Caiaphas

Caiaphas


Aantal berichten : 36
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kairi
Leeftijd: 19 Jaar
Element: Vuur

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 9:31 pm

: O Ik wil MEEE! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya
Admin
Soraya


Vrouw Aantal berichten : 76
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kaiko
Leeftijd: 19
Element: Water

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 9:32 pm

Als het mag. En als je toestemming hebt natuurlijk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical-world.actieforum.com
Toph

Toph


Vrouw Aantal berichten : 14
Leeftijd : 29
Woonplaats : vollenhove
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: -
Leeftijd: 16
Element: Aarde

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 9:32 pm

ik ga het nu ff vragen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasyworld.actieforum.com/index.htm
Toph

Toph


Vrouw Aantal berichten : 14
Leeftijd : 29
Woonplaats : vollenhove
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: -
Leeftijd: 16
Element: Aarde

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 9:36 pm

JIPPIEEEEEEE!!! ik mag mee Very Happy

p.s sorry voor de dubbelpost maar ik moest dit ff kwijt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasyworld.actieforum.com/index.htm
Soraya
Admin
Soraya


Vrouw Aantal berichten : 76
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kaiko
Leeftijd: 19
Element: Water

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 9:38 pm

JA MYLANA MAG MEE! Ben er nu al zenuwachtig voor Razz Maar ik heb er verschrikkelijke zin in! Nu Simon's ouder's nog overhalen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical-world.actieforum.com
Caiaphas

Caiaphas


Aantal berichten : 36
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kairi
Leeftijd: 19 Jaar
Element: Vuur

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 9:38 pm

Nouhw...Volgensmij zit ik dan op de skipiste in oostenrijk XD.
Ik zal staks wel ff vrage aan em ouders...errst vertelle dak op dit forum zit XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya
Admin
Soraya


Vrouw Aantal berichten : 76
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kaiko
Leeftijd: 19
Element: Water

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 9:39 pm

Wij gaan voor je duimen! *Duimt*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical-world.actieforum.com
Toph

Toph


Vrouw Aantal berichten : 14
Leeftijd : 29
Woonplaats : vollenhove
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: -
Leeftijd: 16
Element: Aarde

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 9:40 pm

idd ik duim ook voor je xD *duimt* xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasyworld.actieforum.com/index.htm
Caiaphas

Caiaphas


Aantal berichten : 36
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kairi
Leeftijd: 19 Jaar
Element: Vuur

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 9:59 pm

Mijn ouders vinde het iks dat er geen toezicht is -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya
Admin
Soraya


Vrouw Aantal berichten : 76
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kaiko
Leeftijd: 19
Element: Water

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 13, 2008 10:00 pm

Emmeloord is heel erg klein. Er is haast geen toezicht nodig. Zelfs ik en Sharon (Mylana) gaan er al heen winkelen aleen met de bus!


Mededeling:


Helaas is er niet genoeg geld om voor iedereen eten te kopen. Mischien is het handig zelf geld op zak mee te nemen! En vergeet het lunchpakketje niet! De meeting is ook verplaatst zoals je ziet. Naar 3 Mei. Als er mensen niet kunnen,Wil ik het graag weten! De meeting is verplaatst omdat wij dan een optreden hebben met de dansgroep met de havendagen in Vollenhove.



Spring ik een gat in de lucht net,Vertelt Caiaphas dat hij mee mag. Nou ikke blij joh! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical-world.actieforum.com
Mart




Aantal berichten : 1
Registration date : 14-04-08

Magical Profiel
Partner: -
Leeftijd: 17 jaar
Element: Aarde

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimema apr 14, 2008 7:56 pm

WINKELEN? OMG! daar heb ik een hekel aan! sorry, ik ga dus niet mee Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya
Admin
Soraya


Vrouw Aantal berichten : 76
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kaiko
Leeftijd: 19
Element: Water

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimema apr 14, 2008 8:00 pm

Jammer. Maar we gaan zowieso niet elke meeting Winkelen hoor Razz Mischien gaan we de volgende keer naar een pretpartk,Of een uitje ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical-world.actieforum.com
Toph

Toph


Vrouw Aantal berichten : 14
Leeftijd : 29
Woonplaats : vollenhove
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: -
Leeftijd: 16
Element: Aarde

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimema apr 14, 2008 8:49 pm

ik heb normaal gesproken ook een hekel aan winkelen maar ik vindt het leuk om de mensen die hier ook op zitten eens te leren kennen daarom ga ik mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasyworld.actieforum.com/index.htm
Soraya
Admin
Soraya


Vrouw Aantal berichten : 76
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kaiko
Leeftijd: 19
Element: Water

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimedi apr 15, 2008 6:24 pm

Het is niet oorspronkelijk winkelen,Gewoon leuke dingen kopen dan. Maar ik ga zowieso ga ik naar naar de Freerecord Razz En misschien naar de Skooter xD
En de Jamin niet te vergeten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical-world.actieforum.com
Caiaphas

Caiaphas


Aantal berichten : 36
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kairi
Leeftijd: 19 Jaar
Element: Vuur

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimedi apr 15, 2008 7:09 pm

Ik ga alle muziek winkels die er zijn af XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya
Admin
Soraya


Vrouw Aantal berichten : 76
Registration date : 13-04-08

Magical Profiel
Partner: Kaiko
Leeftijd: 19
Element: Water

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimedi apr 15, 2008 7:14 pm

Dat zijn er volgens mij 2; Dixons&Freerecord. Oja Caiaphas,Het is verandert in 3 Mei Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magical-world.actieforum.com
Lyon

Lyon


Man Aantal berichten : 10
Registration date : 18-04-08

Magical Profiel
Partner:
Leeftijd: 22
Element: Vuur

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimezo apr 20, 2008 11:47 pm

Ik ben ouder dan de meesten hier, daarom weet ik niet, of het wel leuk is, zowel voor mij, als voor jullie...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sadoer

Sadoer


Vrouw Aantal berichten : 8
Registration date : 17-04-08

Magical Profiel
Partner: Nee
Leeftijd: 16 jaar
Element: Water

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimedi apr 22, 2008 5:43 pm

(Lyon Kaito is een man ik weet niet wat voorn partner je dan hebt XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Towsha

Towsha


Vrouw Aantal berichten : 12
Registration date : 17-04-08

Magical Profiel
Partner: nop
Leeftijd: 15.5
Element: Lucht

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimedi apr 22, 2008 5:48 pm

Sadoer schreef:
(Lyon Kaito is een man ik weet niet wat voorn partner je dan hebt XD)
Ooit gehoord van off topic? En homo's en lesbie's bestaan ook.
(Dat is in dit geval geen scheldwoord Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestia

Celestia


Vrouw Aantal berichten : 8
Leeftijd : 35
Registration date : 15-04-08

Magical Profiel
Partner: Souma
Leeftijd: 19
Element: Vuur

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimedi apr 22, 2008 8:28 pm

Umh vraagje waar is dat ergens Emmeloord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Souma

Souma


Man Aantal berichten : 4
Registration date : 16-04-08

Magical Profiel
Partner: Celestia
Leeftijd: 20
Element: Aarde

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimedi apr 22, 2008 9:07 pm

Emmeloord is in overrijsel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestia

Celestia


Vrouw Aantal berichten : 8
Leeftijd : 35
Registration date : 15-04-08

Magical Profiel
Partner: Souma
Leeftijd: 19
Element: Vuur

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimedi apr 22, 2008 9:28 pm

Ik bedoel in welk land Nederland of België é
Terug naar boven Ga naar beneden
Souma

Souma


Man Aantal berichten : 4
Registration date : 16-04-08

Magical Profiel
Partner: Celestia
Leeftijd: 20
Element: Aarde

Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitimedi apr 22, 2008 9:29 pm

in nederland
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}   Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Minimeeting {Emmeloord} {3 Mei) Welkom\'s Meeting van het Forum.{AFGELAST}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magical world :: Algemeen :: Meetings-
Ga naar: